Un estiu carregat d’activitats a la Llar residència de la Fundació Estela

Gràcies al suport de la Diputació de Tarragona, els usuaris i usuàries de la Llar residència de la Fundació Estela han tornat a gaudir d’un estiu molt divertit i enriquidor amb múltiples activitats que els han permès esprémer al màxim el període de vacances del mes d’agost, redescobrint la ciutat i l’entorn.

Els matins i les tardes a la platja, el cinema a la fresca, un scape room, les festes de Sant Roc i Sant Magí… són algunes de les activitats que han fet els nois i noies de la residència durant l’agost, així com  excursions a l’Aquopolis o a les coves de l’Espluga. També han gaudit molt de les sortides a Barcelona, a Girona i a València, que els han permès conèixer aquestes ciutats i els seus llocs més emblemàtics.

Per posar fi a aquests dies tan intensos i divertits, van compartir un sopar amb les seves famílies i tutors al restaurant de l’Hotel SB Ciutat de Tarragona de l’Imperial Tarraco. Una vetllada on van ballar i cantar amb l’animació d’un DJ per acomiadar-se de la temporada estival.