Col·labora!

Voleu col·laborar amb la Fundació Estela?

Necessitem la vostra col·laboració per seguir ajudant a més persones amb discapacitat a la nostra associació. Per això us proposem realitzar un donatiu econòmic.

Podeu fer un ingrés en el compte corrent de la Fundació:

LA CAIXA: IBAN ES51 2100 3500 1122 0024 1572

*Si desitgeu el Certificat de donació, un cop ingressat el donatiu, envieu un correu electrònic a xarxa@xarxatecla.cat adjuntant el justificant de trasnferència i indicant les vostres dades personals (nom, DNI i adreça).

O mitjançant Bizum al següent número:

00563

*Si teniu algun dubte sobre l’aplicació Bizum o si voleu obtenir el certificat de donatiu per a la declaració de la renda, podeu consultar la web www.bizum.es

Si voleu proposar una altra manera d’ajudar-nos o col·laborar, truqueu al 977 21 63 16, escriviu un correu electrònic a xarxa@xarxatecla.cat o visiteu-nos a Zona Educacional, Ctra. de Valls, s/n, Tarragona (Escola Estela).