Setmana Santa plena d’activitats de lleure a la fundació

Cada període de vacances és sinònim de descans, de desconnexió de les activitats habituals i de més temps per dedicar a l’oci. La Fundació Estela per a la Discapacitat organitza des de fa anys activitats de lleure, durant la temporada d’estiu, a l’hivern (Nadal) i ara per Setmana Santa, amb l’objectiu d’oferir a les persones una eina per gaudir del seu temps lliure. Una trentena entre alumnes de l’Escola, usuaris del Taller Ocupacional i de la Llar Residència de la Fundació, amb edats compreses entre els 3 i els 40 anys, han gaudit d’activitats de lleure durant els quatre dies previs a les festes de Setmana Santa.
Aquestes activitats estan pensades com un espai on poder gaudir del temps d’oci, participant en tallers, fer sortides a la ciutat de Tarragona i conèixer les tradicions de més a prop. Totes les activitats es realitzen per grups reduïts i estan adaptades a les necessitats i capacitats de cada persona.