S’estrena al Taller Ocupacional el projecte Cafè en família

La Fundació Estela ha iniciat el projecte Cafè en família, un espai d’intercanvi entre els professionals dels diferents serveis de la Fundació i les famílies dels usuaris i usuàries.

L’objectiu d’aquestres trobades és atendre les seves necessitats i demandes i facilitar-los les eines necessàries per millorar el seu benestar i qualitat de vida. També se’ls brindarà l’oportunitat de compartir experiències amb altres persones que presenten una situació similar.

La primera reunió va tenir lloc el passat dimecres 15 de febrer al Taller de Teràpia Ocupacional de la Fundació, on es va debatre sobre la reforma de la legislació per a persones amb discapacitat en l’exercici de la seva capacitat jurídica.

Per a més informació podeu escriure un correu electrònic a adm.taller@fundacioestela.com.

Us animem a formar part del nostre Cafè en família i gaudir d’un aprenentatge conjunt!