Sals30, el concert de la Banda Unió Musical de Tarragona que inicia les festes de Santa Tecla

En el marc de les festes de Santa Tecla, aquest divendres 15 de setembre a les 22:00 h, la Banda Unió Musical de Tarragona (BUMT), amb el suport de la Xarxa Santa Tecla, presenta Sals30 a l’auditori Camp de Mart. Enguany la banda celebra el seu 30 aniversari i ho farà amb una nit plena de música de ritmes llatins que ens faran moure tot el cos, així com aquells temes que han marcat la música del darrer temps col·laboracions que no deixaran indiferent a ningú. Aquest serà un esdeveniment amb una vessant solidària, ja que el públic assistent tindrà l’oportunitat de col·laborar i donar suport a la Fundació Estela per a la discapacitat i a la Fundació La Muntanyeta.