L’Ajuntament de Tarragona subvenciona les activitats de canoteràpia a la Fundació Estela

Un any més l’Ajuntament de Tarragona, a través del seu programa d’ajuts econòmics, està al costat de la Fundació Estela. La seva aportació corresponent a l’exercici 2020 ha estat molt important per al desenvolupament d’activitats a de les diferents àrees de la fundació, especialment en un any complicat per la pandèmia de COVID-19. Precisament una de les aportacions del consistori, amb 6.000€, ha anat directament al finançament de les activitats de canoteràpia per part dels usuaris i les usuàries de l’Escola, de la Llar Residència i del Taller Ocupacional. Es tracta d’una de les activitats complementàries que es duen a terme  al llarg de tot l’any i que reverteixen molt positivament en el benestar dels usuaris i usuàries de la Fundació.