La Fundació Estela participa a la III Cursa Inclusiva i Adaptada

El passat dissabte 21 d’octubre va tenir lloc al Parc Francolí la tercera edició de la carrera per la inclusió, promoguda per la Fundació Onada i on participen i col·laboren altres entitats de Tarragona, com la Fundació Estela. Una iniciativa que serveix perquè persones amb diversitat funcional puguin gaudir de l’esport de manera adaptada. Enguany han assistit més de 200 participants, tot un èxit.

Com en les anteriors edicions la prova ha estat oberta a totes les persones de qualsevol edat, però preferentment als infants, joves i adults amb diversitat funcional, discapacitat, TEA o circumstàncies similars, que han pogut participar en les modalitats de cadira de rodes, caminador o deambulant. El recorregut ha consistit en distàncies en línea recta adaptades (20, 40 i 60 metres) i, posteriorment, en 1 km al voltant del parc.

Des de la Fundació Estela estem molt contents de participar en esdeveniments com aquest per la inclusió de les persones amb diversitat funcional a la societat i a l’esport adaptat.