Dies divertits al casal d’estiu de la Fundació Estela

Després de 10 anys realitzant-se, l’Escola Estela torna a oferir el servei del casal d’estiu per a infants amb diversitat funcional. Des del 3 de juliol fins el proper 31 d’agost, la fundació brinda aquest espai d’oci amb moltes activitats lúdiques i sensorials adaptades com manualitats, esports, jocs d’aigua, de lleure o cognitius. També, cada divendres, els alumnes fan una excursió a la platja del Miracle, on es desplacen en autobús, el transport públic preferit dels infants.

L’escola compta amb unes instal·lacions idònies pel desenvoulpament de totes aquestes activitats estivals: un gran pati, diferents tipus d’aules (polivalent, multisensorial…), un gimnàs i dos piscines. Així mateix, els grups són reduïts, els nens i nenes es reparteixen en tres grups supervisats i guiats per dos monitores, fomentant una atenció més personalitzada i amb contacte directe amb les famílies.

Aquest servei ha estat possible gràcies al suport de l’Ajuntament de Tarragona, que contribueix amb una subvenció perquè els infants gaudeixin d’activitats al llarg de l’estiu.