ESTEL’ART: agendes i llibretes dels alumnes de l’Escola Estela per aquest Nadal (vídeo)

Busqueu un regal original, solidari i tarragoní per aquestes festes? Us presentem ESTEL’ART, un projecte de l’Escola Estela que veu la llum aquest Nadal i que posa a l’abast de tothom la possibilitat de comprar agendes de l’any 2020 i blocs de notes especialment dissenyats pels alumnes del centre tarragoní.

La col·lecció de llibretes Estel’art és el resultat d’un treball diari ple de reptes, d’estímuls, de sensacions… un camí sensorial que moltes persones amb capacitats especials recorren cada dia. A través del tacte, l’olfacte, l’experimentació… exterioritzen emocions, sentiments o estats d’ànim que, de vegades, no saben expressar amb paraules o gestos, i els plasmen en textures, colors i formes per donar vida a petites obres d’art quotidianes. L’expressió artística és allò que ens uneix, ens iguala i ens permet connectar i comunicar-nos, perquè és un llenguatge universal.

Aquesta col·lecció, editada per Silere i ideada pel jove emprenedor tarragoní Ferran Bru, vol ser un recull d’aquestes petites joies que els alumnes de l’Escola Estela han creat i que donen valor a la tasca que fan cada dia mentre aprenen i creixen com a persones.
El preu de cada unitat és de 10€. De cada agenda venuda se’n destinarà 1€ a la Fundació Estela.