El projecte “Afavorim l’esport” promociona l’esport i un estil de vida saludable al Taller Estela

Amb el suport de la Diputació de Tarragona, la Fundació Estela fomenta la pràctica de l’esport i d’un estil de vida saludable amb un programa replet d’activitats en grup.

El projecte “Afavorim l’esport” posa en valor el treball en equip, el compromís, l’autonomia personal i social, l’autoestima i l’autorealització, així com les activitats de la vida diària i la higiene.

L’objectiu principal és la promoció de l’esport i d’una vida saludable per a persones vulnerables mitjançant un model personalitzat, segons les capacitats i els desitjos de cada usuari.

Les activitats principals que s’inclouen en aquest programa són la natació, el bàsquet, l’atletisme, el tenis de taula, el futbol sala i la petanca.

El projecte “Afavorim l’esport” de la Fundació Estela per a la discapacitat ha estat possible gràcies a la Subvenció per a projectes i programes adreçats a la promoció de la salut pública de la Junta de Govern de la Diputació de Tarragona, acord amb data del 28 de setembre de 2021. L’import assignat és de 13.725,46€.

Des de la Fundació Estela animem tothom a portar un estil de vida saludable.