El comerç de Tarragona i la Fundació Estela s’uneixen per Nadal

Els arbres fets pels usuaris del Taller Ocupacional guarneixen entrades i aparadors de les botigues de la VIA T i de les parades del Mercat Central

Per segon any consecutiu el comerç de la ciutat de Tarragona i la Fundació Estela per a la Discapacitat s’uneixen per Nadal. Prop de 160 arbres decoratius elaborats durant els darrers mesos al Taller Ocupacional de l’entitat adherida a la Xarxa Santa Tecla Sanitària, Social i Docent guarneixen durant aquestes festes els aparadors de bona part del comerç tarragoní, tant en els establiments associats a la ViaT com a les parades del Mercat Central. Aquesta col·laboració posa en relleu la tasca creativa o productiva dels usuaris i usuàries de la Fundació Estela i alhora permet unificar la imatge nadalenca del comerç de la ciutat en una època tan important de l’any.

Els arbres han estat íntegrament fabricats pels usuaris i usuàries del Taller Ocupacional de la Fundació Estela. La compra del material necessari es va fer a l’estiu i l’equip d’Estela s’hi va posar a treballar el passat mes de setembre. En total, hi han participat els 89 usuaris i usuàries del Taller Ocupacional, ubicat en una nau industrial del Polígon Riuclar, i s’han fabricat 105 arbres de mida gran, que van als aparadors de les botigues de la ViaT del centre i també dels barris, i un total de 53 de mida més petita, que llueixen des de la setmana passada als taulells de totes les parades del Mercat Central de Tarragona.
Aquests darrers dies els usuaris i usuàries de la Fundació Estela, acompanyats pels seus monitors i monitores i per representants del comerç i del consistori, han estat els encarregats de lliurar els arbres als botiguers de Tarragona.