Col·laboració amb la campanya comercial de Nadal de la VIA T de Tarragona

Moment del lliurament del xec d’aquesta campanya de Nadal als usuaris del Taller Ocupacional de la Fundació Estela

Per segon any consecutiu el comerç de la ciutat de Tarragona i la Fundació Estela s’han unit per Nadal. Prop de 160 arbres decoratius elaborats al Taller Ocupacional de l’entitat han guarnit els aparadors de molts comerços de la capital tarragonina i del Mercat Central. Aquest dia 9 de gener la VIAT T i les associacions comercials de Llevant i Ponent, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, han celebrat l’acte oficial de tancament de la campanya de Nadal. La trobada ha servit per agrair totes les entitats que s’han implicat en la dinamització de la campanya nadalenca als carrers de la capital tarragonina. Una representació d’usuaris i usuàries de la Fundació Estela, entitat adherida a la Xarxa Santa Tecla Sanitària, Social i Docent, ha rebut de mans de la VIA T un xec per valor de més de 4.000 euros per sugrafar les despeses de tot el material utilitzat en la confecció dels arbres que aquest Nadal han lluit als principals carrers de Tarragona.