Capacita’t, el projecte que impulsa la inserció laboral de persones amb discapacitats diverses

Amb la col·laboració de la Fundació la Caixa, el Servei Ocupacional d’Inserció (SOI) de la Fundació Estela ha posat en marxa el programa Capacita’t, per afavorir l’orientació professional i la incorporació al món laboral dels usuaris i usuàries del taller.

Sota el lema “Capacita’t: l’evidència que tothom és capaç”, aquest projecte possibilita que les persones amb capacitats diverses accedeixin a un treball digne alhora que els ofereix una formació especialitzada centrada en la persona.

En aquest sentit, permet que descobreixin el seu perfil professional fent visites a alguns centres de treball, com Càritas o el servei d’informàtica i de cuina de la Xarxa Santa Tecla, on han après a fer algunes de les tasques que s’hi duen a terme.

Aquesta iniciativa també els prepara per saber resoldre conflictes en l’àmbit laboral, els transmet la importància de treballar en equip i els ajuda a tenir més habilitats com a treballadors, preparant-los per desenvolupar amb èxit la seva carrera professional.

La Katerina, l’Alicia i el Ferran són alguns dels usuaris i usuàries inscrits al programa, que l’han rebut amb moltes ganes i il·lusió. En tot el procés estan acompanyats i guiats per l’equip professional del SOI.

Des de la Fundació Estela seguim apostant per projectes com Capacita’t!