Activitats complementàries a l’Escola Estela amb el suport de la Diputació de Tarragona

La canoteràpia és una de les activitats complementàries que es desenvolupen a l’Escola Estela.

Un any més la Diputació de Tarragona, a través del seu programa d’ajuts econòmics, està al costat de l’Escola Estela. La seva aportació corresponent a l’exercici 2020 ha estat molt important, atès que està sent un any molt condicionat per la pandèmia de la COVID-19, que de fet va obligar a posar fi al curs 2019-20 a meitats del mes de març. Malgrat aquesta situació complicada a tots els nivells, l’Escola ha sabut adaptar-se i, gràcies al suport d’entitats com la Diputació de Tarragona, ha pogut continuar desenvolupant activitats complementàries com canoteràpia, natació, teatre, ball, hort, etc. De fet el programa d’activitats complentàries va desenvolupar-se amb normalitat durant el primer trimestre de 2020, tot just abans del decret d’estat d’alarma, i s’ha pogut recuperar amb l’inici del curs escolar 2020-21 aquest passat mes de setembre, sempre prioritzant la realització d’activitats segures i dins de la normativa sanitària marcada per les autoritats.