Associació Amics d’Estela

Neix un espai per a persones i empreses solidàries i amb compromís amb la discapacitat

La tasca de la Xarxa Sanitària, Social i Docent de Santa Tecla no es limita a l’àmbit sanitari. Cada vegada més participem en iniciatives socials de gran importància per a les comarques de Tarragona.

Una mostra és la Fundació Estela per a la Discapacitat, entitat que dona servei a 207 usuaris i usuàries, des de la infantesa fins a l’etapa adulta, a través de l’Escola d’Educació Especial, la Llar-Residència, el Taller Ocupacional i el Servei Ocupacional d’Inserció.

Per dur a terme tota aquesta activitat i impulsar nous projectes necessitem el suport de persones i empreses solidàries i compromeses per millorar la qualitat de vida d’un dels col·lectius més vulnerables de la nostra societat.

Per això hem creat l’Associació d’Amics d’Estela, un espai en què particulars i/o empreses poden participar econòmicament i socialment en la vida de la Fundació, obtenint, evidentment, els beneficis fiscals derivats de les donacions a fundacions d’interès públic.

La vostra sensibilitat i suport seran de gran ajuda per avançar i fer visibles els projectes té la Fundació Estela per a la Discapacitat.

Fes-te Amic d’Estela!

Per a més informació envia un mail a amicsestela@xarxatecla.cat o bé truca al 977 24 85 36