Sant Jordi 2017: Roses artesanes elaborades pel Taller Ocupacional

Cada any els usuaris del Servei de Teràpia Ocupacional i  del Servei Ocupacional d’Inserció de la Fundació Estela per a la Discapacitat obsequien amb una rosa a les persones ingressades als hospitals de Santa Tecla i el Vendrell, amb motiu de la diada de Sant Jordi. L’elaboració de les roses s’inicia després de Nadal, s’escull un model de rosa que permeti que tots hi puguin participar. En funció de les capacitats de cada persona s’inicia una cadena de treball que finalitza pe Sant Jordi. Un total de 400 roses es reparteixen als dos centres hospitalaris de la Xarxa Santa Tecla Sanitària, Social i Docent.  Aquest any el Port de Tarragona ha fet un encàrrec de 400 roses personalitzades per repartir el dia de Sant Jordi.

PARADA PER SANT JORDI A TARRAGONA:

El pròxim diumenge, 23 d’abril, la Fundació Estela per la Discapacitat estarà present a la Rambla Nova (tram entre carrers de Sant Agustí i Comte de Rius) on es vendran les roses elaborades de manera artesanal pel Taller Ocupacional.