L’Obra Social “La Caixa” col·labora amb les activitats de Nadal a la Fundació Estela per la Discapacitat

L’Obra Social “La Caixa” col·labora amb la Fundació Estela per la Discapacitat de la Xarxa de Santa Tecla amb una donació de 15.000€ que es destinarà íntegrament a la realització d’activitats complementàries i tallers per als usuaris i usuàries de la institució durant l’època de les vacances nadalenques. L’aportació de l’Obra Social “La Caixa” facilita que els usuaris i usuàries dels tres serveis prestats per Estela (Taller Ocupacional, Escola d’Educació Especial i Llar-Residència) puguin gaudir d’unes vacances de Nadal plenes d’activitats de caràcter lúdic en horari de matí (de 9h a 15h) a les mateixes instal·lacions de la institució.

Aquestes activitats complementàries s’organitzen sempre en períodes vacacionals (estiu, Setmana Santa i Nadal) i constitueixen un servei dependent de la Fundació Estela per la Discapacitat, el qual proporciona espais de lleure en l’àmbit de la discapacitat intel·lectual amb l’objectiu millorar i consolidar la integració social i cultural de tots els participants també en època vacacional. Les activitats complementàries de la Fundació Estela per la Discapacitat estan gestionades per la Xarxa Santa Tecla Sanitària, Social i Docent i proporcionen un espai de trobada, interacció i d’inclusió a tots els usuaris de totes les edats. Entre les activitats previstes hi ha tallers de manualitats, de cuina, excursions i sortides i activitats esportives, entre d’altres.