La Fundació Estela, protagonista al Magatzem Reial de Tarragona aquest Nadal

La principal novetat d’enguany és que el Magatzem Reial incorpora en el seu equip de patges diferents usuaris i usuàries del Taller Ocupacional de la Fundació Estela per a la Discapacitat. Tal com ha explicat la consellera Inés Solé, “la inclusió de la Fundació Estela al Magatzem Reial és a tots els efectes, ja que les seves usuàries s’incorporen amb les mateixes condicions i responsabilitats que qualsevol altra entitat del Magatzem, i això ens omple d’orgull”.
La responsable del Taller de la Fundació Estela, Fàtima Ventosa, ha manifestat la satisfacció i il·lusió de tots els membres de la Fundació per haver estat escollits per participar en aquest esdeveniment tan especial. “Ens sentim agraïts i implicats en aquesta proposta realment inclusiva per a la ciutat”, ha dit Ventosa. “Per a les persones del Taller Ocupacional Estela suposa un revulsiu terapèutic acomplir tasques que desperten tanta il·lusió vers la ciutadania”, i ha conclòs: “aquesta activitat ens dona l’oportunitat de visibilitzar que és possible una plena inclusió de les usuàries en activitats consolidades en el calendari festiu i cultural de la ciutat”.