La Fundació Estela organitza el Casal d’Estiu de la Fundació La Muntanyeta

Aquest estiu de 2022 la Fundació La Muntanyeta ha gaudit d’un servei de Casal d’Estiu, que ha estat coordinat pels professionals de la Fundació Estela. Aquesta col·laboració entre fundacions és un exemple de la transversalitat existent entre les diferents entitats adherides a la Xarxa Santa Tecla Sanitària, Social i Docent.

El servei ha estat possible gràcies també al suport de l’Ajuntament de Tarragona, que contribueix a través d’una subvenció perquè els usuaris i usuàries de la Fundació La Muntanyeta gaudeixin d’activitats també a llarg de l’estiu.

Entre les diferents activitats hem triat fotografies del taller de musicoteràpia organitzat pel Servei Ocupacional d’Inserció (SOI) de la Fundació Estela, celebrat el passat 18 de juliol, i el Casal Tropical, del dia 5 de juliol.