L’Obra Social de ‘La Caixa’

La Caixa, a través de la seva Obra Social, és una de les entitats que més col·labora amb la Fundació Estela per a la Discapacitat. Les vies de col·laboració són diverses. D’una banda, ho fa amb aportacions econòmiques directes i subvencions que contribueixen al desenvolupament de projectes i activitats impulsades per la fundació en qualsevol dels seus centres i serveis. L’Obra Social de ‘La Caixa’ també col·labora amb la compra d’equipaments, com ara la recent renovació de tota els dispositius informàtics i de teràpia interactiva de l’Escola Estela, i també a través de la implicació personal dels seus professionals. A finals de 2016, per exemple, un grup de voluntaris de l’entitat financera van desplaçar-se a l’Escola d’Educació Especial Estela per ajudar a pintar tots els porxos de l’edifici al costat dels estudiants del centre.

La Fundació Estela per a la Discapacitat, el seu equip professional i els seus estudiants agraeixen la col·laboració i l’interès mostrat per La Caixa envers la tasca que es realitza a l’entitat.