Fundació PortAventura

La contribució de la Fundació PortAventura amb la Fundació Estela per a la Discapacitat és important i continuada en el temps. A banda de promoure la recaptació de fons a través del seu sopar solidari de 2015, la fundació del parc temàtic contribueix amb la Fundació Estela a través d’encàrrecs de feines que desenvolupen els usuaris del Taller Ocupacional. Els membres del SOI i del STO van elaborar l’obsequi que la Fundació PortAventura va donar a tots els assistents al seu sopar solidari de 2016 i, recentment, des d’Estela també s’ha col·laborat amb la presentació oficial del nou parc de FerrariLand. En aquest cas, els usuaris del taller ocupacional d’Estela es van encarregar d’embossar els prop de 2.000 pacs promocionals que el resort ha lliurat a convidats i periodistes nacionals i internacionals durant el seu acte inaugural.