Casal d’Estiu de la Fundació Estela per a la Discapacitat

El Casal és un servei cabdal per als joves amb discapacitat i les seves famílies durant l’època vacacional. Al Casal, que està a disposició de tots els usuaris i usuàries de la Fundació Estela, es programen tota mena d’activitats (tallers, esport, sortides i excurions, jocs, natació…) per passar els mesos de juliol i agost la mar de bé. Aquí us deixem una foto d’una de les activitats a la piscina. Es tracta d’una eina pensada per a la conciliació de la vida laboral i familiar durant l’estiu.

Entre les activitats d’aquest estiu de 2017 destaca la que van protagonitzar els Xiquets de Tarragona, que van oferir el passat 3 d’agost un taller als joves inscrits al casal. L’activitat va servir per fer conèixer als nois i noies que hi participen una mica més sobre el món casteller.